Sluiten
it's up to you.

Bel mij terug

Stel uw eigen virtueel kantoor samen

 

Stel hieronder uw eigen virtueel kantoor samen. Maak een keuze uit een van onze zakelijke adressen en combineer dit met een van onze telefonie services. Heeft u vragen over het samenstellen van uw kantoor? Neem dan contact met ons op via +31 (0) 30 305 0067. 

Kies uw zakelijk postadres

Bij Flexado draait alles om het creëren van de perfecte zakelijke uitstraling van uw onderneming. Met een door Flexado beschikbaar gesteld postadres is die zakelijke uitstraling binnen handbereik. U kunt uw zakelijk postadres gebruiken in al uw communicatiemateriaal, bijvoorbeeld op uw website, visitekaartjes of briefpapier. Een zakelijk postadres kunt u alleen als nevenvestiging registreren bij de Kamer van Koophandel.

Ik wil een regionaal telefoonnummer

Flexado Telecom is dé oplossing voor zakelijke telefonie. Overal en altijd telefonisch bereikbaar met uw eigen regionaal (VoIP) telefoonnummer.

Ik wil een telefoonbeantwoording Flexpakket

Heeft u als ondernemer geen tijd om alle telefoonoproepen aan te nemen? Kies dan voor de telefoonbeantwoordingsservice van Flexado. Tijdens kantoortijden worden al uw binnenkomende oproepen met uw bedrijfsnaam opgenomen en professioneel beantwoord volgens uw instructie.

Uw kosten voor een
Virtueel kantoor:
Maak eerst een keuze uit een van onze diensten

+31 (0) 30 305 0067
info@flexado.com
your flexible office company.

Startdatum

Startdatum

Bij het samenstellen van uw virtueel kantoor kunt u online de gewenste startdatum handmatig aangeven.

Overeenkomsten van Flexado kunnen op elke werkdag van de maand ingaan en eindigen altijd op de laatste dag van de maand. Al onze overeenkomsten hebben een looptijd voor onbepaalde tijd met een opzegtermijn van 3 volledige kalendermaanden. Erg flexibel dus!

Aanvullende kosten

Aanvullende kosten

Flexado is altijd duidelijk en helder over de bijkomende kosten. Bij het afsluiten van een virtueel kantoor betaalt u eenmalige opstartkosten en 
2 maanden borg. De borg en opstartkosten worden op uw eerste factuur in rekening gebracht. Flexado heeft het recht jaarlijks een wettelijk toegestane indexering toe te passen over het vaste maandbedrag.

Dossieropbouw

Dossieropbouw

Om uw virtueel kantoor te activeren hebben wij voor de startdatum de volgende documenten van u nodig:

  • Een kopie van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel (bij een nieuw op te richten bedrijf dient deze kopie binnen twee weken na de startdatum te worden overlegd).
  • Een gelegaliseerde kopie van uw identiteitsbewijs. Gelegaliseerd houdt in dat deze kopie voorzien moet zijn van een officiële stempel, bijvoorbeeld van een notaris of gemeente. Tevens is het mogelijk om deze check via een videoverbinding te doen met Flexado (bijvoorbeeld via Skype, WhatsApp of FaceTime) of op het hoofdkantoor in Houten.

Het kan voorkomen dat er overige documenten nodig zijn voor de opbouw van ons interen dossier. Dit verschilt per land. In ons Privacy Beleid kunt u lezen hoe wij vertrouwelijk omgaan met uw gegevens en documenten.  

Benodigde documenten

Betalingswijze

Betalingswijze

Na het online samenstellen van uw virtueel kantoor kunt u direct uw eerste termijnbedrag betalen via diverse betaalmethodes. De betaalmethode kunt u zelf kiezen. 

De betaalmogelijkheden zijn:

  • Betaling via iDEAL, Credit Card, Bancontact, SOFORT Banking, Paypal & Bitcoin.
  • Betaling via automatische incasso (SEPA).
  • Indien u per maand wenst te betalen, betaalt u een toeslag van 5% per maand.
  • Indien u per jaar wenst te betalen, ontvangt u een korting van 5% over uw jaarbedrag.